Nog 4 dagen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Jasmijn Horst - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Jasmijn Horst - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen

Door: Jasmijnenraoul

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn

04 November 2011 | Nederland, Heeze

Hallo iedereen,

Even een test log om te kijken of alles goed werkt. Over 3 en een halve dag is het zo ver, dan vertrekken wij naar Kaapstad om daar een half jaar te gaan wonen! We vertrekken vanuit schiphol en vliegen dan met een tussenstop in Heathrow door naar Kaapstad. Daar worden we als het goed is opgehaald door iemand van 4exchange die ons naar het hotel voor de eerste 2 nachten zal brengen.

Nu de laatse paar daagjes nog druk bezig met van alles te regelen ( drop en stroopwafels inslaan enzo). De website word de hele tijd zo goed mogelijk bij gehouden zodat jullie vanuit het Nederland kunnen meegenieten van alles wat wij hier doen, zien en meemaken.

Groetjes,
Jasmijn

• 04 November 2011 - 18:12

Esther :

Nice dat jullie een blog bij gaan houden! Veel plezier en succes met de laatste voorbereidingen, stroopwafels zijn uiterst belangrijk! Enjoy x

• 04 November 2011 - 19:45

Kees:

nou ik ben benieuwd

• 04 November 2011 - 20:06

Miep En Iris:

Hè mijntje en Raoul,

Wij zijn super benieuwd naar al jullie verhalen. Ontzettend veel plezier en maak er wat van.

Groetjes Miep en Iris

• 04 November 2011 - 23:08

Marieke:

Jajaj dat wordt vast een halve koffer kleding en benodigdheden en een halve koffer drop, Jasmijn zonder drop, voor een half jaar, onmogelijk. Kan nog steeds niet geloven dat je/jullie echt gaat/gaan, super vet!!! Ik ga je/jullie volgen!

• 05 November 2011 - 20:14

Miep En Iris:

nog even een reactie van ons. Onze adhd springding ligt uitgeteld in bed. Snappen niet waar je neefje moe van is geworden ;-)

groetjes van ons.

ps Raoul jammer dat we je niet meer hebben gezien. Maar ook van ons een dikke knuffel. Pas je goed op onze nichtje. Heul veul plezier.

• 07 November 2011 - 20:38

Frank:

Nou heel veel plezier en succes daar, dat wordt weer een mooie levenservaring!