Weer thuis - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Jasmijn Horst - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Jasmijn Horst - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Jasmijnenraoul

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn

09 Mei 2012 | Nederland, Heeze

Jawel, daar zijn we weer.
Dit keer weer "gewoon" vanuit Nederland. Na zes maanden te hebben mogen genieten van Zuid Afrika, zijn we donderdagochtend weer geland op Schiphol. Het was zeker even wennen, eigenlijk nog steeds wel... De "cultuurshock" is/lijkt eigenlijk groter als je terug komt, dan dat ie was bij het aankomen in Afrika.
Alles bij elkaar hebben we een ontzettend leuk jaar gehad. We hebben heel erg genoten van het prachtige land, het mooie weer en de ontzettend vriendelijke mensen. We zijn zelfs de laatste dag nog mee uit eten genomen door Thembile en Xman, twee collega's/vrienden, die het toch erg jammer vonden dat we weer weg moesten en ons nog een laatste keer mee wilde nemen naar Mzoli's.
De laatste week hebben we eigenlijk vooral dingen geregeld voor het vertrek, heel veel opgeruimd en nog wat laatste dingen gedaan die we toch nog eens wilde doen.
We zijn een keer de tafelberg op geweest, een keertje wezen stappen op Longstreet en tot slot hebben we de laatste dag onze overige spullen (o.a. kleren, bestek, servies, eten en wat dekentjes) uitgedeeld in Gugulethu, waarna we naar het vliegveld gingen om aan de terugreis te gaan beginnen.
De terugreis ging heel vlot en zelfs op Heathrow hebben we in een half uur vanaf de ene terminal naar de andere weten te komen en dus de vlucht netjes gehaald.
Na het landen hebben we de koffers opgehaald en stonden beide families ons op te wachten, met spandoek en al en als laatste afsluiter hebben we met zn allen nog wat gedronken.

Groetjes,

Jasmijn en Raoul

• 09 Mei 2012 - 11:01

Stan:

Welkom thuis! Tot snel!

• 10 Mei 2012 - 01:06

Miep En Iris:

Welkom thuis.

Maar dat hadden we al gezegd. Vorige week gezellig met jasmijn en fam gegeten. Was weer gezellig, alsof je niet weg bent geweest ;-)
    Raoul gisteren even kort gezien.
    Blij dat jullie weer in Nederland zijn en dat het avontuur allemaal goed is gegaan. Een ervaring om niet te vergeten.

groetjes uit Atlanta