Morgen.... - Reisverslag uit Table View, Zuid-Afrika van Jasmijn Horst - WaarBenJij.nu Morgen.... - Reisverslag uit Table View, Zuid-Afrika van Jasmijn Horst - WaarBenJij.nu

Morgen....

Door: Jasmijnenraoul

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn

26 November 2011 | Zuid-Afrika, Table View

Ja, morgen komt hier een Reisverslag:) Moest nu even snel iets aanmaken waar de foto's bij konden
(excuses, met name voor de foto's van het appartement, voor de rommel, en de zwarte vlekken in de hoeken, etc. Komen betere foto's ;) )

Weltrusten uit Kaapstad,
Jasmijn en Raoul

• 27 November 2011 - 08:38

Tilly:

nou. we vinden deze al leuk! Waar komt de deur naast die fijne bank op uit? Balkonnetje? heeft Jasmijn tijd om te genieten van jullie plekje of is het nu al 7 dagen werken?
    dikke kus

• 27 November 2011 - 12:45

Lily:

Ik ben op zoek naar de zwarte vlekken, maar zie ze niet :). Zal wel alles met fototechniek te maken hebben.
    Jongens, wat leuk allemaal. Wat een mooie foto's. Ziet er allemaal goed uit.
    Veel liefs

• 27 November 2011 - 12:50

Oma En Opa Uit Heeze:

Hallo beiden, hoe is het in jullie eigen plekje?. Het lijkt wel aardig, maar groot genoeg voor beiden. Of moet de een er uit als de ander wat ruimte nodig heeft? Het maakt misschien ook niet uit als je maar een eigen plekje hebt. Jullie maken aardige foto's. Je krijgt een beetje de indruk hoe het daar is. Veel lieve groetjes van ons beiden. Daag.

• 27 November 2011 - 14:42

Marieke:

Liefste J&R! Wat een mooie foto's en wat fijn dat jullie een eigen plekje hebben gevonden! Als ik geld had was ik zo langsgekomen. Ik denk serieus dat ik Afrika ook maar op mijn verlanglijstje ga zetten haha. Nou hoop dat alles goed gaat daar en ben benieuwd naar de verhalen van je stage enzo! Kussss!

• 27 November 2011 - 15:43

Oma Coba :

hallo jasmijn en raoul zo te zien gaat het al vooruit een auto en woonruimte een uitzet en hoe gaat het met het werk begint dat ook een beetje te lopen is het leuk om te doen en raoul foto s maken gaat daar ook goed er is genoeg te zien ik geniet er van heel leuk dat ik daar van mee kan genieten heel veel groetjes en tot de volgende e-mail liefs oma coba

• 27 November 2011 - 17:17

Frans En Mariëlle:

Uiteindelik 'n eie woonstel. Wat moet dat heerlik wees! Dit het een rukkie geduur, maar dan het jy ook wat.
    Kry ons die kombuis ook nog om te sien? Gegewe die uitzet moet die daar wel wees. Ons kan nou al nie wag op die kookkuns wat julle mee na Nederland neem. Ons juig ons op:
    - Bobotie,
    - Biryani,
    - Sosatie van die braai,
    en nog baie meer.

Oor die swart vlekjes: sit die zonnekap wel goed? Ek mis hulle naamlik in die ander hoeke.

Tot die volgende keer maar weer!

• 27 November 2011 - 21:23

Kees Maja Niels:

hai jasmijn raoul
    hehe eindelijk een eigen plekje
    en alvast een uitzet voor later?

appartement ziet er goed uit en de vlekken vallen toch wel mee

we hebben nu alles zover mogelijk geregeld, dus we gaan nu aftellen

groetjes

• 29 November 2011 - 16:41

Opa Oma V.d. Horst:

wensen jullie een prettig verbijf in het appartemenet, ziet er leuk uit.
    en gaat het goed met de stage??
    wijstaan nu dinsdag 29 nov om 17.30 ingepakt , en worden morgenvroeg oen 06.00 met de taxi gehaald en naar schiphol gebracht
    we nemen wel weer contact op, het internet omspant de hele wereld,